نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 16:21

تسریع در اجرای پروژه حرم تا حرم؛ در دستور کار

استاندار سمنان گفت: آزادراه حرم تا حرم یک پروژه ملی است که اقدامات در راستای پیگیری و تسریع در اجرای آن در استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایوانکی، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و امدادی هلال‌احمر استان در پایگاه امداد و نجات بین‌شهری ایوانکی، اظهار کرد: استان سمنان، بین‌الحرمین و باب الرضا (ع) است و ما افتخار میزبانی و پذیرایی از مسافران و زائران امام هشتم (ع) را در استان سمنان داریم.

وی افزود: از مجموعه نیروهای پرتلاش، صادق، ساعی و زحمت‌کش هلال‌احمر استان سمنان که در تمامی ایام به صورت جهادی در میدان برای آرامش و آسایش مردم در سفر حضور دارند، قدردانی می‌کنم.
هاشمی ادامه داد: یکنواختی راه‌های استان سمنان و نبود زیرساخت‌های مناسب و لازم برای استراحت و رفع خستگی و استقرار مسافران و زائران، منجر به این می‌شود تا با وقوع سوانح در راه‌های استان مواجه باشیم.
وی با بیان اینکه در دولت مردمی با اقدامات صورت گرفته بارقه‌های امید در جامعه شکل گرفته است، گفت: یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، اصلاح ۴۰ نقطه حادثه‌خیز بود که در دستور کار قرار گرفت و تاکنون از محل اعتبارات سفر، ۱۹ نقطه حادثه‌خیز اصلاح و ایرادات رفع شده است.
استاندار سمنان عنوان کرد: با اجرای این مهم تعداد فوتی‌های ما در سال گذشته نسبت به قبل درصد قابل توجهی کاهش یافت.
هاشمی همچنین بیان کرد: آزادراه حرم تا حرم یک پروژه ملی است که اقدامات در راستای پیگیری و تسریع در اجرای آن در استان سمنان در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه اقدامات سریع و دقیق امدادگران هلال‌احمر، جان مردم را نجات داده و در واقع زندگی‌بخش است، گفت: بهره‌برداری از ۲ پایگاه امداد و نجات در شهرستان‌های گرمسار و دامغان در ۲ نقطه استراتژیک راه‌های استان سمنان برای خدمت‌رسانی به مسافران و زائران اجرایی شده است.

پایان پیام/74007/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1283221

مهمترین اخبار ایران و جهان: