نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 21:14

انتقاد استاندار گیلان از عدم اطلاع رسانی درست از عملکرد دولت

رشت - استاندار گیلان با انتقاد از عدم اطلاع رسانی درست و شفاف از عملکرد دولت در بخش‌های مختلف گفت: روابط عمومی‌ها پیش قراولان تبیین عملکردهای دولت هستند و باید در این بخش فعال باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی امروز پنجشنبه در همایش تجلیل از روابط عمومی‌های برتر گیلان با عنوان «جهاد تبیین، امید و ایمان» اظهار کرد: تعامل و ارتباط گیری روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها به استانداری گیلان ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مدیران روابط عمومی‌های ادارات استان مدیران کانال‌های خبری شهرستان‌های تابعه هستند، افزود: روابط عمومی‌ها پیش قراولان تبیین عملکردهای دولت هستند و باید در این بخش فعال باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه اتصال، ارتباط، وابستگی و همبستگی منجر به فضایی آرام برای زندگی مردم می‌شود، گفت: آرامش جامعه با انتشار مفاهیم و محتوای امیدبخش تقویت می‌شود.

عباسی با بیان اینکه گیلان به محلی برای هم نوایی و همدلی تبدیل شود، اضافه کرد: از آستارا تا رودسر، رودبار و بندرانزلی باید محور پیوند و انسجام باشد و فضای استان به گونه‌ای هدایت شود که نفوذی در آن وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه امواج مثبت و امیدبخش به جامعه منعکس شود، افزود: مردم به اندازه کافی درگیر مسائل خود هستند و در این شرایط تاب‌آوری اخبار بد و منفی را ندارند که به صورت پیوست به مردم انتقال می‌یابد در این میان همه تلاش ما آن است که صادقانه در راستای بهبود شرایط و کاهش مشکلات به مردم خدمت کنیم.

استاندار گیلان با انتقاد از عدم اطلاع رسانی درست و شفاف از عملکرد دولت در بخش‌های مختلف بیان کرد: گاه برای آسفالت انجام شده یک خیابان با ۵۰ میلیون تومان اعتبار، ده‌ها بنر نصب می‌شود اما اطلاع رسانی مناسبی از خدمات شاخص و برجسته دولت به مردم صورت نمی‌گیرد که باید به این نکات دقت کنیم.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر در جنگ شناختی قرار داریم، گفت: دشمنان با همه ظرفیت‌هایشان در تلاشند که نظام اسلامی را تضعیف کند در این میان از روابط عمومی‌های استان انتظار است برای حقانیت ایران اسلامی تلاش کنند و دست در دست با کمک ظرفیت رسانه‌ای تلاش‌ها و عملکردهای انجام شده استان را اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302865

مهمترین اخبار ایران و جهان: