نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 18:22

اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر

بوشهر-سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در دولت سیزدهم مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال با عنایت به سفر دور دوم رئیس جمهوری به استان بوشهر به دانشگاه فنی و حرفه‌ای این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان بهمیاری ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به سفر دور دوم ریاست محترم جمهوری به استان بوشهر و توافقات انجام شده مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر «امام خامنه ای» و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر الزهرا «س» اختصاص یافت.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر افزود: طبق توافقات انجام شده مقرر شده است وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر دستگاه‌ها با رعایت قوانین و مقررات و از محل اعتبارات مصوب ملی نسبت به اختصاص اعتبار فوق از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت طی سال‌های ۱۴۰۲ الی ۱۴۰۴ اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: این ۶۰۰ میلیارد ریال مبلغ مصوب برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در جهت توسعه زیرساخت‌های آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر «امام خامنه ای» و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر الزهرا «س» در نظر گرفته شده است.

بهمیاری با اشاره به اینکه عملیات پروژه‌های عمرانی چندین سال است که غیرفعال است و هنوز به بهره برداری نرسیده‌اند، اظهار امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات، این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر به نتیجه برسند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302665

مهمترین اخبار ایران و جهان: