نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 13:02

هم افزایی فرهنگی عامل توسعه یافتگی است

شیراز- استاندار فارس گفت: هم افزایی فرهنگی میان دستگاه های متولی فرهنگ در استان فارس می تواند عاملی برای توسعه یافتگی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه صبح شنبه در بازدید از حوزه هنری استان فارس بیان کرد: با هم افزایی دستگاه‌های متولی هنر، برای رسیدن به هدف و اصول کلی انقلاب اسلامی تلاش کنید؛ در سال جاری باید شاهد جهش در حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس باشیم.

ایمانیه اضافه کرد: مسیر طی شده توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی در استان فارس مسیر درستی بوده و هم‌افزایی بین دستگاه‌های متولیان هنر در فارس را، جدی بگیرید و به صورت مستمر و مداوم با هم افزایی نسبت به تبادل نظر و هم‌اندیشی بپردازید تا از این طریق علاوه بر دستیابی به توسعه یافتگی برای رسیدن به هدف و اصول کلی نظام استفاده شود.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس ادامه داد: از ظرفیت‌های موجود در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و محلات برای گسترش هنر، در تراز انقلاب اسلامی استفاده کنید.

وی تصریح کرد: اهداف فرهنگی، عمده هدف تشکیل حکومت انقلاب اسلامی است؛ هر اعتباری که به صورت قانونی برای تزریق به حوزه هنری میسر است را دنبال می‌کنیم تا بخشی از مشکلات این مجموعه مرتفع شود.

استاندار فارس خواستار تعیین تکلیف تالار ابوریحان با حضور متولیان فرهنگی استان فارس شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1321565

مهمترین اخبار ایران و جهان: