نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 13:58

هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی مروج جوانی جمعیت و فرزندآوری باشند

رشت - استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بکارگیری شیوه‌های نوین در تبلیغ گفت: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی مروج جوانی جمعیت و فرزندآوری باشند.

به گزارش خبرنگار مهر اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیران و کارکنان تبلیغات اسلامی استان گیلان اظهار کرد: تشکل‌های دینی و مذهبی به شکل خودجوش و مردمی اداره می‌شود و این مهم به یمن انقلاب اسلامی تحقق یافته است.

وی با اشاره به نقش تشکل‌های دینی و مذهبی در معنویت بخشی جامعه افزود: تشکل‌های دینی نقش مهمی در معنویت بخشی جامعه ایفا می‌کند و لذا باید روح ایمان و تقوا را در جامعه گسترش دهند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بکارگیری شیوه‌های نوین در تبلیغ اضافه کرد: بسط و گسترش آموزه‌های دینی با شیوه‌های نوین و به روز امکان‌پذیر است.

عباسی با بیان اینکه ساختار زندگی بشر دستخوش تغییر شده است، گفت: فعالیت‌های دینی و تبلیغی باید متناسب با رفتارهای روز دنیا انجام گیرد تا مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن در راستای تضعیف روحیه ایمان و خودباوری در جامعه، افزود: فعالیت‌های مذهبی و تبلیغی پیش نیاز مهم و اثر گذار در جنگ نرم و شناختی است.

استاندار گیلان با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی مسئولیت سنگینی در جامعه دارند، گفت: تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی در ترویج فرهنگ ناب اسلامی و ارتقای سطح بصیرت جامعه تلاش کنند.

عباسی با اشاره به شرایط بحرانی جمعیت و فرزندآوری، اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی مروج جوانی جمعیت و فرزندآوری باشند و از تریبون‌های خود برای گسترش این امر تلاش کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1307865

مهمترین اخبار ایران و جهان: