نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 16:39

دوری چهارهفته‌ای علیرضا بیرانوند به خاطر جراحی فک

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس پس از چهارهفته احتمالی می تواند بار دیگر بازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که در دیدار با ازبکستان از ناحیه فک آسیب دیده بود، امروز شنبه تحت یک عمل سرپایی قرار گرفت.

علی اعظم معادی، فیزیوتراپیست تیم پرسپولیس در رابطه با شرایط دروازه بان مصدوم پرسپولیس گفت: متأسفانه علیرضا بیرانوند در دیدار تیم ملی ایران مقابل ازبکستان دچار شکستگی از ناحیه فک شده بود. پس از انجام کارهای اولیه برای این بازیکن و انجام تصویربرداری و سی‌تی‌اسکن، شورای پزشکی برای او تشکیل و تصمیم بر این شد که فک او ابتدا به مدت دو هفته فیکس شود و پس از آن نیز دو هفته الاستیک تراپی برایش انجام شود به این معنی که فکش با باند مخصوص دو هفته نگه داشته شود.

اعظم معادی گفت: خوشبختانه از آنجایی که شکستگی از نوع جابجایی نبود، نیازی به انجام عمل جراحی باز نبود و در اینجا جا دارد از کادر پزشکی تیم ملی و همچنین دکتر شیرانی تشکر کنیم که در این چند روز زحمات زیادی برای درمان بیرانوند کشید. ان‌شاءالله علیرضا با انجام این مراقبت‌های ویژه می‌تواند بعد از ۴ هفته به میادین برگردد.

همچنین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه محمود خوردبین مشاور عالی خود در بیمارستان حضور یافتند و از دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس عیادت کردند.

دوری چهارهفته‌ای علیرضا بیرانوند به خاطر جراحی فک

منبع: مهر
شناسه خبر: 1305865

مهمترین اخبار ایران و جهان: