نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 19:36

برگزاری اجتماع بزرگ «غدیریون» در لامرد

لامرد- دبیر ستاد مردمی جشن غدیر در لامرد گفت: اجتماع بزرگ «غدیریون» و مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و جایزه سال «فریدالدین»در لامرد برگزار می‌شود.

مصطفی زائری در گفت‌وگو با خبرنگار لامرد بیان کرد: با توجه به ایام دهه ولایت و امامت قرار است تا جشن بزرگ «غدیریون» در شهرستان لامرد برگزار شود.

وی اضافه کرد: در این مراسم علاوه بر برپایی نمایشگاه‌ها، موکب ها و فعالیت‌های اجتماعی قرار است نسبت به بزرگداشت شهدای اسلام نظیر سردار سلیمانی و فریدالدین معصومی نیز اقدام خواهد شد.

به گفته دبیر ستاد مردمی جشن غدیر قرار است در اجتماع «غدیریون» از افراد اثر گذار اجتماعی تجلیل شده و فعالیت‌های آنان نیز به جامعه هدف معرفی شود.

وی اضافه کرد: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت نیز در شهرستان لامرد نسبت به توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان و فقرا اقدام خواهد شد.

زائری در خصوص جایزه سال جشنواره «فریدالدین» نیز متذکر شد: این جشنواره در سه بخش علمی، فرهنگی و اجتماعی همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد و به ۱۴ نفر از افرادی که در توانسته‌اند در این بخش‌ها بیشترین اثر گذاری اجتماعی را داشته باشند جوایزی اهدا می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306265

مهمترین اخبار ایران و جهان: