نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 23:29

«مجوز فعالیت رسمی» لازمه کار کودکستان‌های استان سمنان است

سمنان- سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان گفت: از مهر ۱۴۰۲ فقط کودکستان‌هایی اجازه فعالیت خواهند داشت که مجوز فعالیت را اخذ کرده باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آرزو مرادی نسب شامگاه سه شنبه در جلسه مشترک شورای معاونان اداره کل و مدیران و رؤسای شهرستان‌ها و مناطق تابعه آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی این اداره کل، بیان کرد: از مهر ۱۴۰۲ فقط کودکستان‌هایی اجازه فعالیت خواهند داشت که مجوز فعالیت را اخذ کرده باشند.

وی افزود: تطبیق مجوزهای مراکز کودکستان در طی دو مرحله، مجوز تأسیس و مجوز فعالیت از آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و در مرحله اول یعنی دریافت مجوز تأسیس، ۲۵۶ مؤسس در استان موفق به دریافت مجوز تطبیق یافته تأسیس شده‌اند.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان سمنان افزود: مؤسسان مراکز کودکستان‌ها پس از ورود به کار پوشه الکترونیکی همه فعالیت‌های مربوط به مجوز فعالیت را انجام خواهند داد و نسبت به معرفی مدیر و سایر کادر خود و همچنین بارگذاری تائیدیه اقدام خواهند کرد.

مرادی نسب از آغاز مرحله دوم تطبیق مجوزهای مراکز کودکستان و ورود به تطبیق مجوز فعالیت خبر داد و گفت: تمهیدات لازم جهت ورود به مرحله دوم از سوی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک فراهم شده است و به زودی موسسانی که فرایند تطبیق مجوز تأسیس را با موفقیت پشت سر گذاشته اند، پیامکی حاوی نام کاربری و رمز عبور برای ورود به کار پوشه الکترونیکی دریافت خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1283721

مهمترین اخبار ایران و جهان: