نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 14:12

رگبارهای بهاری مهمان بعدازظهرهای آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: طی امروز و فردا کماکان در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شاهد رشد ابر و همچنین رگبار و رعدوبرق پراکنده هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان استان مازندران، اظهار کرد: همان‌گونه که انتطار داشتیم در ساعات بعدازظهر شاهد رگبار و رعدوبرق پراکنده در ارتفاعات استان بودیم که بیشترین بارش از کندلوس ۱۹، دلیر چالوس ۸، آلاشت ۶ و کجور ۵ میلی‌متر بوده است.

وی افزود: از لحاظ دمایی هم گرم‌ترین دما مربوط به گلوگاه با ۳۵ درجه و کمینه دما هم مربوط به بلده با ۱۲ درجه سانتی‌گراد بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا کماکان در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شاهد رشد ابر و همچنین رگبار و رعدوبرق پراکنده هستیم.

اسدی تصریح کرد: روز جمعه علاوه بر ارتفاعات با تقویت ناپایداری شرایط برای رگبار پراکنده در سایر مناطق استان دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه روز شنبه انتظار داریم از ناپایداری آسمان مازندران کاسته شود، افزود: روزهای شنبه تا دوشنبه آسمانی صاف تا نیمه‌ابری و در ارتفاعات شاهد رگبار و رعدوبرق پراکنده هستیم.

معاون هواشناسی مازندران از لحاظ دمایی، یادآور شد: امروز و فردا تغییرات دمایی چندانی نداریم ولی روز جمعه از شدت گرمای هوا کمی کاسته می‌شود و اوایل هفته افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

اسدی گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت موج کوتاه و روز جمعه به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1284865

مهمترین اخبار ایران و جهان: