نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 01:25

بوشهر نیازمند احداث یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی ویژه قلب است

بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اعتماد مردم به مرکز درمانی قلب بوشهر گفت: مرکز استان بوشهر نیازمند برخورداری از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی ویژه قلب است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر احمد یزدان‌پناه سه‌شنبه‌شب در بازدید جامع نظارتی از مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر گفت: اعتماد مردم به درمان در مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: تلاش همکارانم در این مرکز، موجب افزایش کیفیت خدمات و درنتیجه کاهش انجام سفرهای درمانی پرهزینه به استان همسایه و صرفه‌جویی اقتصادی برای بیماران هم استانی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در پایش‌های صورت گرفته از این مرکز، بسیاری از مشکلات قبلی، رفع شده است.

اشغال ۹۰ درصدی تخت‌ها

وی با اشاره به اینکه درصد اشغال تخت در این مرکز به بیش از ۹۰ درصد رسیده است، اضافه کرد: این امر نشان از مراجعات بالا بوده و نیاز به بهبود فضای فیزیکی دارد.

یزدان‌پناه تأکید کرد: در راستای ارتقا کمی و کیفی خدمات درمانی فوق تخصصی به بیماران بستری، ساخت یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی فوق تخصصی با فضای فیزیکی کافی و استاندارد در مرکز استان ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: درخصوص بحث پزشکان مقیم اقدامات خوبی صورت گرفته و رضایتمندی خوبی صورت گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص اجرای طرح انطباق بیان کرد: پوشش کادر درمان مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر در وضعیت مطلوبی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1283821

مهمترین اخبار ایران و جهان: