نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 15:46

جمع آوری نذورات مردمی عیدقربان در ۲۰۰ پایگاه کمیته امداد کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه از جمع آوری نذورات مردمی عید قربان در ۲۰۰ پایگاه کمیته امداد کرمانشاه خبر داد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع آوری نذورات مردمی در کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت عید قربان تعداد ۲۰۰ مرکز شامل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرها به منظور جمع‌آوری نذورات و وجوهات نقدی مردم فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: هر ساله با فرارسیدن عید سعید قربان با جمع آوری نذورات مردمی و کمک‌های نوع دوستانه مردم تلاش بر این است که نذورات جمع‌آوری شده را بین افراد نیازمند شناسایی شامل سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست وخانواده‌های دارای بیمار صعب العلاج توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه با اشاره به اینکه پویش نذر قربانی با هر مبلغی امکان‌پذیر است برای جمع اوری نذورات مردم راه اندازی شده، تصریح کرد: بر همین اساس افرادی که توانایی و قصد کمک در این پویش را برای عید قربان دارند می‌توانند گوسفند زنده و یا گوشت قربانی خود را به این پایگاه‌ها تحویل داده و یا کمک‌های نقدی خود را برای شماره کارت طرح «نذر قربانی» واریز کرده تا با تهیه دام زنده، ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان مناطق محروم در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

ترکمانه با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح " نذر قربانی" بیان کرد: به منظور مشارکت و واریز کمک‌های مومنانه شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تا در صورت توان هزینه نقدی خود را به این شماره کارت واریز کرده و یا در صورت نیاز با شماره گیری کد دستوری #۰۸۳ *۸۸۷۷* در این طرح مشارکت داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1313221

مهمترین اخبار ایران و جهان: