نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 16:00

خبرهای خوب در راه است؛ بار ترافیک چندین محله کرمانشاه روی دوش سه معبر جدید

چند معبر اصلی شاخص در حال احداث و همچنین تقاطع غیرهم‌سطح میدان سپاه شهر کرمانشاه با حضور نادر نوروزی شهردار کرمانشاه مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چند معبر اصلی شاخص در حال احداث و همچنین تقاطع غیرهم‌سطح میدان سپاه شهر کرمانشاه امروز با حضور نادر نوروزی شهردار کرمانشاه مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت.

بازدید خبرنگاران به همراه شهردار، ابتدا از یکی از معبرهای اصلی شهر شروع شد «معبر زیباشهر به صادقیه» که بطول ۷۰۰ متر و عرض ۱۵ متر، شرقشههر کرمانشاه را غرب آن وصل می‌کند و در حال حاضر به صورت چهار خطه و متر در حال اجراست.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: رینگ‌ ترافیکی یعنی ایجاد مسیری در اطراف شهر با هدف کاهش بار ترافیکی قسمت مرکزی و انتقال آن به قسمت‌های جانبی در کلانشهرها لازم است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بخشی از این رینگ در قالب دو بلوار شهید سرابیان و شهید دایی‌چی اجرا شد و با اجرای این معبر ضمن کاهش بار ترافیکی میدان فردسی، سراب قنبر و شهرک صادقیه نیز از بن‌بست خارج می‌شوند.

شهردار کرمانشاه زمان افتتاح معبر را 15 مردادماه امسال اعلام کرد و افزود:  9 میلیارد تومان هزینه احداث این معبر برآورد شده است.

در ادامه خبرنگاران از معبر بهشت زهرا به محله جعفرآباد (ملاحسینی ) بازدید کردند.

نوروزی طول این معبر را یک‌هزار و ۵۰ متر در دو باند رفت و برگشت (هر باند سه متر) اعلام کرد و گفت: محلات با داشتن راه دسترسی توسعه می‌یاند.

وی خاطرنشان کرد: این رینگ به بلوار شهید دایی‌پور به کیانشهر و به بلوار شهید سرابیان و به کمربند غربی(بلوار امام خمینی(ره)) وصل می‌شود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه با احداث این معبر جعفرآباد و ملاحسینی از بن‌بست خارج می‌شود و اظهار کرد: ترافیک روی خیابان اشک تلخ، میدان نواب صفوی، میدان غدیر و همچنین محلات بافت فرسوده کرمانشاه که از میدان جلیلی به میدان آزادی منتقل می‌شود، روی این معبر می‌افتد.

  وی زمان افتتاح این بلوار را نیز ۱۵ مردادماه امسال اعلام کرد.

خبرنگاراه به همراه شهردار کرمانشاه در ادامه بازدیدها به  بلوار ۳۵ متری فدک که شهرک فدک را به آرامستان جدید کرمانشاه متصل می‌کند، رسیدند.

نوروزی در حاشیه بازدید از این معبر نیز به خبرنگاران، گفت: این معبر را با اصلاح یک میدان ایجاد کردیم که هم باعث خارج شدن شهرک فدک از بن‌بست می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت شهرداری در مناطق حاشیه متمرکز شده است، تصریح کرد: شهرک فدک یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه است.

شهردار زمان افتتاح این بلوار را نیز ۱۵ مردادماه امسال اعلام کرد.

نوروزی در ادامه خبرنگاران را به بازدید یک  از پارک تازه تأسیس در منطقه سه شهرداری کرمانشاه برد و اظهار کرد: در صدد هستیم فضاهای کوچک موجود در شهر را به زمین بازی و فضای سبز محلی تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1277765

مهمترین اخبار ایران و جهان: