نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 19:01

اختصاص اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی برای راه اندازی ۲ پروژه بزرگ صنعتی

کرمانشاه- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی برای راه اندازی ۲ پروژه بزرگ صنعتی برای رونق تولید و اشتغال در استان کرمانشاه خبر داد.

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در استان کرمانشاه، اظهار کرد: با تلاش نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و استاندار کرمانشاه در جلسه‌ای که با حضور مسئولان کشوری برگزار شد ۲ هزار میلیارد تومان برای سرمایه گذاری مستقیم به استان کرمانشاه اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار در استان کرمانشاه به موضوع تولید و اشتغال اختصاص خواهد یافت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تخصیص اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی ۲ واحد بزرگ صنعتی در استان کرمانشاه احداث می‌شود که یک هزار میلیارد تومان آن توسط سرمایه گذار و یک هزار میلیارد تومان توسط بانک عامل تأمین شده است.

مصری بیان کرد: تا پایان سال جاری یکی از واحدهای صنعتی در استان کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید که زمینه صادرات کالای تولیدی نیز مهیا شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پروژه دوم صنعتی در نظر گرفته شده نیز برای استان کرمانشاه طی ماه‌های ابتدایی سال آینده به بهره برداری می‌رسد و در احداث این واحد تولیدی از یک نشان معتبر داخلی کمک گرفته می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287565

مهمترین اخبار ایران و جهان: