نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 11:52

مدیریت پارکینگ‌های حاشیه‌ معابر کرج در دستور کار است

کرج- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت پارکینگ‌های حاشیه‌ای معابر کرج در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر کرج اظهار کرد: با توجه به موفقیت و بازخورد مثبت طرح زوج و فرد در ایام پایانی سال ۱۴۰۱ در هسته مرکزی شهر، شورا و شهرداری سه برنامه ویژه در مدیریت ترافیکی سال جاری را در دست اقدام دارد.

وی بیان کرد: مدیریت پارکینگ‌های حاشیه‌ای معابر، طرح دائمی محدوده ترافیک و مدیریت در جابه‌جایی بار، طرح‌های ویژه مدیریت شهری جهت کاهش بار ترافیکی در سطح شهر است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اهداف مدیریت پارکینگ‌های حاشیه‌ای معابر را انحراف تقاضا به حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و تراکم ترافیک و همچنین ایجاد درآمد پایدار شهری عنوان کرد و گفت: این طرح در ۲۳ معبر با تعداد حدود ۸ هزار پارک حاشیه‌ای با پراکنش در ۱۰ منطقه شهرداری کرج قابل انجام است.

وی به جزئیات این طرح پرداخت و افزود: هر پارک وسیله نقلیه در زمان اولیه ۲۵ هزار ریال است که در ساعات بعد پله‌ای محاسبه و قابل پرداخت است، همکاری شهروندان و راهور در این طرح می‌تواند آرامش و نظم در ترافیک شهر و معابر موصوف را ایجاد کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1217821

مهمترین اخبار ایران و جهان: