نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 14:48

۱۱ هزار نفر مسافر از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند

بیله سوار- مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر مسافر در ۲ ماهه گذشته از مرز بیله سوار تردد کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله بابایی ظهر چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار اظهار کرد: از این تعداد ۴۶۵ نفر مسافر ایرانی و ۱۰ هزار و ۶۱۹ نفر نیز مسافران خارجی هستند.

وی تصریح کرد: در این مدت مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه در ۲ ماهه گذشته ۴۶۴ نفر مسافر ایرانی از مرز بیله سوار وارد و یک نفر نیز از مرز خارج شده است، گفت: در این مدت پنج هزار و ۲۰۵ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار وارد و پنج هزار و ۴۱۴ نفر مسافر نیز خارج شده اند.

بابایی افزایش هفت درصدی تردد مسافران خروجی خارجی را از مرز بیله سوار یادآور شد و افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که پنج هزار و ۴۱ نفر مسافر خروجی خارجی از مرز تردد کرده بودند، در ۲ ماهه امسال رشد خوبی را شاهد هستیم.

وی از تردد بیش از ۲۰ هزار وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۰ هزار و ۷۸۳ دستگاه وارد و ۹ هزار و ۵۰۹ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۲ ماهه گذشته ۱۹ هزار و ۹۴۲ دستگاه وسیله نقلیه کامیون و ۳۵۰ دستگاه وسیله نقلیه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند، ادامه داد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۹۵ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده بودند، افزایش ۱۹ درصدی را در ۲ ماهه گذشته شاهد هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268365

مهمترین اخبار ایران و جهان: