نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 08:39

2000 مددجوی چهارمحال و بختیاری خدمات مشاوره حقوقی دریافت کردند

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات مشاوره حقوقی به 2 هزار مددجوی استان طی سال گذشته خبر داد.

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از ارائه خدمات مشاوره حقوقی به ۲ هزار مددجوی کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری طی سال گذشته خبر داد و گفت: علاوه‌ بر مشاوره حقوقی، مددجویان از تمامی خدمات قضائی از جمله ارائه دادخواست، اظهارنامه، شکوائیه، لایحه دفاعیه و شرکت در جلسات دادرسی نیز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل بیش از ۱۶۰ پرونده حقوقی طی سال گذشته در واحد حقوقی کمیته امداد استان، افزود: همچنین مددجویان از ظرفیت وکلای نیکوکار، خدمات مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده، دفاتر خدمات قضائی و کانون کارشناسان رسمی دادگستری نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: امسال جشن خودکفایی ۲ هزار مددجوی کمیته امداد استان برگزار شد و رویکرد این نهاد اجرای طرح‌های اشتغال از طریق اعطای تسهیلات کم‌بهره به نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت است.

محمدی تعداد خانواده‌های تحت حمایت در استان را ۴۴ هزار خانواده شامل ۱۰۳ هزار نفر عنوان و بیان کرد: مددجویان علاوه‌ بر مستمری ماهیانه از خدمات حمایتی از جمله کمک به احداث مسکن، درمان، تحصیل فرزندان، ارائه تسهیلات و تهیه لوازم ضروری زندگی بهره‌مند می‌شوند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1276665

مهمترین اخبار ایران و جهان: