نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 21:40

تحول، ثمره هم‌افزایی مجموعه‌های مردمی و دولتی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هرجا توان و ظرفیت مجموعه‌های مردمی به کمک نهادهای دولتی آمد شاهد یک تحول جدی بودیم، گفت: در نمایشگاه قرآن امسال نیز به واسطه حضور تشکل‌ها و مجموعه‌های مردمی اتفاقات مبارکی رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیام احمدی عصر امروز در آیین اختتامیه نمایشگاه قرآن در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد با اشاره به اینکه این نمایشگاه پررونق‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد، گفت: به برکت حضور غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه قرآن امسال، تعدادی قرآن در مساجد استان توزیع شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مقوله تحول، در برگزاری این نمایشگاه به صورت ویژه مدنظر قرار گرفت. 

احمدی با اشاره به اینکه هرجا توان و ظرفیت مجموعه‌های مردمی به کمک نهادهای دولتی آمد شاهد یک تحول جدی بودیم، افزود: در نمایشگاه قرآن امسال نیز به واسطه حضور تشکل‌ها و مجموعه‌های مردمی اتفاقات مبارکی رقم خورد. 

وی بیان داشت: مجموعه قرآن و عترت این اداره‌کل برگزاری برنامه‌های متنوع در طول سال را در دستور کار دارد. 

فردوسی دیانت و ملیت را پیوند زد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه پاسداشت مقام فردوسی طی هفته آینده در شهرکرد، تشریح کرد: فردوسی علاوه بر احیای زبان فارسی، نه تنها بین دیانت و ملیت دوقطبی ایجاد نکرد بلکه این ۲ مهم را پیوند زد لذا تجلیل از این بزرگ‌مرد ایرانی لازم است. 

احمدی با اشاره به سرمایه‌گذاری ویژه در حوزه تعزیه‌خوانی استان، مطرح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحول و رونق بیشتر در این حوزه باشیم. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1207021

مهمترین اخبار ایران و جهان: