نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 08:39

دستگیری شرور سابقه‌دار در سمنان/ پلیس در برخورد با اراذل و اوباش قاطع است

فرمانده انتظامی سمنان گفت: شرور عربده‌کش که با یک قبضه قمه در حال برهم زدن نظم عمومی در مسکن مهر این شهرستان بود، توسط مأموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ اسدالله ناکینی، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی اعلام یک مورد عربده‌کشی و برهم زدن نظم عمومی در یکی از پارک‌های مسکن مهر سمنان بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که این شرور با درد دست داشتن یک قمه و حالتی آشفته در حال عربده‌کشی و قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه این فرد از اراذل شناخته شده شهر بوده و سابقه درگیری و نزاع را در کارنامه خود دارد، ادامه داد: این شرور به هشدارهای مأموران توجهی نکرد و حتی قصد حمله به مأموران پلیس را داشت که با سرعت عمل و اقدام قاطعانه پلیس، خلع سلاح و دستگیر و به کلانتری محل منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به دادسرا خاطرنشان کرد: دستی که برای ترساندن و اذیت و آزار مردم بالا بیاید، با قاطعیت پلیس و با قدرت شکسته می‌شود و پلیس سمنان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش را نمی‌دهد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1212921

مهمترین اخبار ایران و جهان: