نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 11:31

عدالت انتصابات در دولت سیزدهم اجرا شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: عدالت در همه حوزه ها مورد تاکید دولت سیزدهم بوده و عدالت انتصابات در استان گلستان به خوبی در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرترکمن، سید علی مهاجر در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بندرترکمن اظهار کرد: شهرستان آق‌قلا سابقه درخشانی در طول مدت پیروزی انقلاب اسلامی داشته و مردم این شهرستان در همه عرصه های انقلاب  حضور پررنگ و مشارکت حداکثری داشتند.

وی تصریح کرد: در مرام‌نامه اعتقادی مدیران نباید توان آنها به میزان امکانات موجود باشد بلکه باید با توکل به خدا و تلاش جهادی برای خدمت به مردم گام بردارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی خود فرهنگ، باورها و تردیدهای مردم ایران اسلامی را نشانه گرفته و در این مسیر  هرکس که اعتقاد و باور قوی و قلبی داشته باشد می تواند در مقابل این جنگ مقاومت کرده و پیروز شود.

وی بیان کرد: شهرستان بندرترکمن ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری دارد و مردم شهرستان بندرترکمن بدانند که رشد و توسعه این شهرستان در گرو توجه به جزیره آشوراده، لایروبی خلیج گرگان و توجه به مناطق گردشگری بوده و استاندار گلستان برای رشد، پویایی و پیشرفت شهرستان در حال جنگ است.

مهاجر گفت: دولت سیزدهم و استاندار گلستان برای توسعه و رشد استان و خدمت صادقانه به مردم در برابر همه ناملایمات ایستاده و برای احقاق حق مردم استان تمام قد می جنگد.

* آزادی خرمشهر نمونه بارز مقاومت و ایستادگی است

فرماندار سابق شهرستان بندرترکمن گفت: آزادی خرمشهر نقطه عطف دوران هشت سال دفاع مقدس بوده و آزادی خرمشهر نمونه بارز مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان است.

عبدالغفور غراوی اظهار کرد: موفقیت امروز نیروهای دلیر دریابانی کشور نتیجه مقاومت و ایستادگی دیروز ملت ایران و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

* تغییر مدیران انتقال تعهد و امانت به مدیر دیگر است

فرماندار جدید شهرستان بندرترکمن گفت: در ذهن بسیاری از افراد جامعه تکریم و تودیع مدیران انتقال قدرت تجسم می شود در صورتی که تغییر مدیران در اصل انتقال تعهد، امانت و پیمان به مدیر جدید است.

نورمحمد جعفری اظهار کرد: همه ما زندگی و جایگاه خود در جامعه را مدیون خون شهدا بوده و می بایست در بعد معنوی و کار اجرایی ایمان سرلوحه مدیران باشد.

در این مراسم از زحمات عبدالغفور غراوی فرماندار سابق تجلیل و نورمحمد جعفری به عنوان فرماندار جدید معرفی شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1237521

مهمترین اخبار ایران و جهان: