نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 13:55

تلاش برای تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام امری ضروری است

اراک- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با تأکید بر ضرورت تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام گفت: طولانی شدن پروژه ها نارضایتی مردم را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نوربخش عسگری ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی اظهار کرد: جذب و هزینه کرد اعتبارات در راستای اهداف پروژه‌های عمرانی موضوعی است که هر ساله به نزدیک شدن به پایان سال مالی حساسیت خاصی دارد.

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌های استان مرکزی در سال گذشته ۴ هزار ۲۳۵ میلیارد تومان مصوب بوده که ۳ هزار و ۳۶۸ میلیارد تومان آن معاول ۸۰ درصد تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی تصریح کرد: از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۰ مجموع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان مرکزی مصوب ۳ هزار و ۴۹۱ میلیارد تومان بوده که ۳ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان آن معادل ۹۰ درصد تخصیص یافته بود.

عسگری بیان کرد: هر استان بر اساس نقشه فرهنگی کشور باید یک برش استانی تهیه کند که در این راستا اقدامات لازم انجام و در نهایت ۵ مسئله اصلی مطرح و تصویب شد. یکی از سندهای بالادستی کشور تدوین نقشه فرهنگی کشور است که باید در آن ضمن ترسیم و مطلوب نیازها دیده شود.

وی اضافه کرد: تلاش برای تکمیل و اتمام پروژه‌ها نیمه تمام امری ضروری است چراکه زمان بر شدن پروژه‌ها نارضایتی مردم را به همراه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1208621

مهمترین اخبار ایران و جهان: