نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 13:27

یک معلم از استان سمنان در جمع معلمان برتر کشور قرار گرفت

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، گفت: در هفته معلم از ۱۲ معلم نمونه کشوری تقدیر به عمل آمد که یک نفر این معلمان از استان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامی داشت مقام معلم که در سالن اجتماعات شهید مطهری سمنان برگزار می‌شد، معلمان را اندوخته‌های مهم فرهنگی و اجتماعی استان دانست و تاکید کرد: معلمان نقش سازندگی یک نسل را دارند.

وی با بیان اینکه در هفته معلم از ۱۲ معلم نمونه کشوری تقدیر به عمل آمد که یک نفر این معلمان از استان سمنان بود، افزود: این امر نشان می‌دهد که در زمینه آموزش و پرورش استان چه میزان ظرفیت‌های عظیم نهفته است که باید از آنها بهره گرفت.

معلمان مجاهدان عرصه جهاد تبیین

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه قبولی دانش آموزان استان سمنان در مرحله اول المپیاد علمی در سال تحصیلی جاری ۱۳ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است، تاکید کرد: شاخص‌ها نشان از بهبودی عملکرد آموزش و پرورش استان دارد.

ریواده در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه تربیت در کنار تعلیم، موضوعی است که باید مد نظر قرار گیرد، گفت: اگر تعلیم و تربیت و آموزش در کنار هم قرار نگیرد با چالش‌های فرهنگی در جامعه روبرو می‌شویم.

وی با بیان اینکه معلمان مجاهدان عرصه جهاد تبیین هستند، افزود: معلمان در زمینه شکل‌گیری و شکل‌دهی افکار جوانان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند به عبارت دیگر باید گفت معلم مؤلفه اصلی در ترسیم آینده روشن و بنیان‌گذار ساختار فرهنگی کشورمان محسوب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1197365

مهمترین اخبار ایران و جهان: