نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 11:54

کارکنان اقماری صنعت نفت مردان جهادی و بی ادعای خط اول اقتصاد کشور

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به همراه جمعی از مدیران و مسئولین شرکت با حضور در واحدهای عملیاتی از تأسیسات مهم و حساس نرگسی و گوره بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا کمالی در این بازدید گفت: کارکنان اقماری صنعت نفت نیروهای بی ادعای خط اول جهاد اقتصادی کشور هستند . 

وی بیان کرد: مدیران و سایر همکاران ستادی در هر جایگاهی که باشند باید بدانند موضوعیت حضور سازمانی آنها پشتبانی بدون منت و تمام و کمال از شما همکاران بخش تولید می باشدتا بتوانید با تمرکز کامل وبدور از دغدغه‌ در این سنگر اهداف نظام جمهوری اسلامی را محقق کنید. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: مفهوم جهاد اقتصادی را شما کارکنان عملیاتی و اقماری در عمل انجام می دهید.

کمالی با اشاره به اینکه من وظیفه دارم به شما خداقوت گفته و پای درد و دل شما بنشینم عنوان کرد: دوری از خانواده در شرایط کاری سخت و گرمای طاقت‌فرسای جنوب نشان از تعهد شما کارکنان صنعت نفت گچساران برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران دارد .

وی گفت: مردم به وجود شما کارکنان بی ادعایی که در سخت ترین شرایط کاری در میدان هستید افتخار می کنند و ما نیز وظیفه داریم رفع مشکلات شما را در اولویت کاری خود قرار داده و آنها را پیگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه ضمن بازدید از تأسیسات نرگسی و گفتگو با کارکنان عملیاتی ۸از استراحتگاه و امکانات رفاهی کارکنان نیز بازدید کردند و با حضور در ایستگاههای مرتبط با صادرات نفت گوره پس از بازدید در نشستی صمیمی برای رفع دغدغه های مطرح شده از سوی کارکنان قول نهایت تلاش و پیگیری را دادند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1265565

مهمترین اخبار ایران و جهان: