نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 11:45

استاندار مرکزی: متولیان برای برگزاری انتخابات بدون حاشیه تلاش مضاعف کنند

استاندار استان مرکزی گفت: فرمانداران و متولیان انتخابات پیش رو تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات بدون حاشیه به کار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه امروز در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: تمام رسانه‌های معاند و مخالف جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با اخبار کذب و دروغ مانع از معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی شوند؛ باید با جهاد تببین این دستاوردها را به مردم شناساند.

وی افزود: دولت سیزدهم از زمان شروع فعالیت خود اقدامات خوبی انجام داده و این موضوع باعث ایجاد امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی مردم شده است.

استاندار استان مرکزی ادامه داد: تمام مدیران استانی و دستگاه‌ها باید برای تقویت این رضایتمندی و اعتماد به دست آمده با تمام وجود تلاش کنند.

مخلص الائمه با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در اسفندماه برگزار خواهد شد و متولیان این امر باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور به کار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب با احتساب تمام همه‌پرسی‌ها تاکنون ۴۰ انتخابات برگزار شده و امسال نیز چهل و یکمین آن را تجربه خواهیم کرد؛ دشمنان انقلاب اسلامی هجمه‌های رسانه‌ای زیادی به ملت ایران تحمیل کردند که با توجه به این موضوع انتخابات پیش رو هماورد مردم و نظام با دشمنان اسلام و قرآن است.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه برخی دخالت‌ها در فعالیت‌های اجرایی استان مرکزی در فضای انتخابات افزایش داشته اضافه کرد: فرمانداران باید از این موارد جلوگیری کنند تا انتخابات آلوده به حاشیه نشود.

مخلص الائمه بیان کرد: در برخی سال‌ها هیأت‌های اجرایی استان به وظایف خود در برگزاری انتخابات سالم و پرشور به صورت تشریفاتی عمل می‌کردند در صورتی که نباید این‌گونه باشد و متولیان باید به صورت جدی این موضوع را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید از اقداماتی که باعث سوءاستفاده دشمنان می‌شود، جلوگیری کرد،‌ افزود: باید از تخریب در فضای سیاسی استان جلوگیری شود تا شایستگان نیز به انتخابات پیش رو ورود کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1246565

مهمترین اخبار ایران و جهان: