نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 14:16

لزوم برائت از شیطان بزرگ و نظام استکباری

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که زائران حج نماینده ایران و مکتب تشیع هستند، گفت: برائت از شیطان بزرگ و نظام استکباری در حج اصل مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر سه شنبه در همایش آموزش متمرکز زائران حج مازندران که در سالن سید رسول حسینی مرکز استان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع)، اظهار کرد: احکام حج را به برکت مکتب این امام عزیز داریم.

وی با بیان اینکه زوار هر کشوری نماینده ملت خودش است، افزود: بدی و خوبی آن زوار به پای کشور و ملت خودش نوشته می‌شود وزائران نماینده ایران و مذهب تشیع در این مراسم هستند و اگر خدای ناخواسته ضعفی در گفتار و رفتار باشد به حساب همه شیعیان نوشته می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به فرمایشاتی از امام صادق (ع)، خاطرنشان کرد: دل شما حرمی مهم‌تر از کعبه است و همان طور که آن حرم از شرک و گناه پاک شد، حرم دل هم باید از همه چیز پاک شده و فقط برای خدا باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت به توجه سلامت شخصی جسمی و روحی توسط زائران، یادآور شد: بهتر است مراقب فضای رابطه‌ای که با عربستان در حال ایجاد است باشیم چون پای شیاطین همیشه در میان بوده و شیعیان انگلیسی و مزدوران آمریکایی که به دنبال تیره کردن ما با عربستان روابط هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: در عرفات مسئله برائت شرکت در اجتماعی سیاسی و عبادی و برائت از شیطان بزرگ و نظام سلطه استکباری را جدی بگیرید و قطعاً از مهمترین دعاهای شما دعای فرج امام زمان (عج) باید باشد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1215865

مهمترین اخبار ایران و جهان: