نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 14:38

نظارت بر نانوایی استان قزوین افزایش می‌یابد

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به گلایه‌های مردم در حوزه نانوایی‌ها نظارت بر نانوایی‌ها و فرایندهای آن افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین عطایی صبح پنجشنبه در نشست فرعی کارگروه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به افزایش گلایه‌های مردم از نانوایی‌های استان قزوین اظهار کرد: نظارت بر نانوایی استان قزوین افزایش می‌یابد.

وی افزود: در مانور بازرسی از واحدهای نانوایی باید نوع تأمین، خرید و توزیع آرد و همچنین کیفیت پخت نان و تعطیلی این واحدها در سطح استان بررسی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: برای مانور نانوایان ۳۰ واحد خودرو و ۵۰ نفر بازرس بسیجی تدارک دیده شده تا در سطح استان نظارت کامل و جامعی روی واحدهای نانوایی صورت پذیرد.

عطایی در ادامه به وضعیت تأمین گوشت مرغ در بازار اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو باید اقدامات لازم را انجام دهید که این کالای اساسی در بازار با کمبودی روبرو نباشد.

این مسئول تصریح کرد: پلمپ خودروهای حمل مرغ از کشتارگاه تا محل توزیع باید با جدیت نظارت شود و از هرگونه حمل مرغ بدون پلمب ویژه خودداری شود.

عطایی با بیان اینکه باید از ظرفیت دامپزشکی برای نظارت بر روند کشتارکاه و توزیع مرغ استفاده کرد، اظهار داشت: از تمامی دستگاه‌های ستادی و وابسته برای نظارت هرچه بهتر بر روند تأمین و توزیع کالاهای اساسی اقدام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند جوجه ریزی در خرداد ماه وضعیت بهتری داشته و پیشرفت این موضوع یک دوره توزیع بیشتری را برای بازار آینده فراهم می‌سازد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1254821

مهمترین اخبار ایران و جهان: