نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 08:44

زائران خانه خدا حامی ایتام می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از همکاری با سازمان حج و زیارت با هدف جذب حامی برای ایتام و کودکان نیازمند این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در نشست مشترک با خلیل پاک‌دل، مدیرکل حج و زیارت استان سمنان اظهار کرد: با توجه به اینکه در شروع سفرهای زیارتی بیت‌الله‌الحرام در قالب هشت کاروان قرار گرفته‌ایم، امید داریم تا با جذب حامی برای ایتام تحت حمایت از میان زائران بیت‌الله‌الحرام، شاهد بهبود زندگی این کودکان نیازمند باشیم.

وی بر لزوم ترویج و توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری بین حجاج بیت‌الل‌ الحرام، ایجاد زمینه توجه به نیازمندان و ایتام بین حجاج، جذب و هدفمندسازی اجرای طرح جذب کمک‌های مردمی از طریق کاروان‌ها، دفاتر زیارتی و  حجاج و زائران حج و عتبات عالیات تأکید کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: مکاتبه و هماهنگی با مدیران و رؤسای هشت کاروان در شهرستان‌های گرمسار، سمنان، دامغان و شاهرود و همچنین شهرستان‌های همجوار با مدیران کاروان‌های زیارتی به‌منظور ترغیب و معرفی زائران برای شرکت در طرح‌های توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد (جذب حامی) صورت پذیرفته است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1256121

مهمترین اخبار ایران و جهان: