نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 16:28

شمیم عطر رضوی در آرین شهر خراسان جنوبی

خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در بدو ورود به خراسان جنوبی مزار شهدای گمنام بیرجند را غبارروبی کردند و سپس با حضور در آرین شهر دل مردمان این دیار را راهی مشهدالرضا (ع) کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، شانزدهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام حرم رضوی از امروز در خراسان جنوبی آغاز شد.

خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در بدو ورود به استان مزار شهدای گمنام بیرجند را غبارروبی کردند و سپس با حضور در آرین شهر دل مردمان این دیار را راهی مشهدالرضا(ع) کردند.

کاروان زیر سایه خورشید بعد از غبارروبی مزار شهدای این شهر در حسینیه صاحب الزمانی آرین شهر حضور یافته و با مداحی یکی از خادمان و خواندن صلوات خاصه حال و هوا را امام رضایی کردند.

روحانی کاروان زیر سایه خورشید در این محفل نورانی بیان کرد: باید قدردان نعمت امام رضا(ع) باشیم و در ایام دهه کرامت باید در وجود خود این دوست داشتن و محبت به ائمه اطهار را بیشتر کنیم.

حجت الاسلام سید مهدی کریمی گفت: باید سعی کنیم هر کاری که قرار است در روز انجام بدهیم با نیت امام رضا(ع) باشد و تا آخر عمر محبت و ولایت امام رضا(ع) در دل های ما باشد و زندگی های خود را امام رضایی کنیم.

گفتنی است این کاروان زیر سایه خورشید در ادامه برنامه های روز اول خود در روستای سارجین، شهر زهان، دیدار با کودکان بی سرپرست و بیمارستان زیرکوه و دیدار با خانواده شهدا حضور پیدا می‌کنند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1236021

مهمترین اخبار ایران و جهان: