نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 13:44

ضرورت برخورد قاطع با سارقان و فروشندگان مواد مخدر توسط پلیس

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تامین نظم وامنیت مردم در اولویت قرار دارد، گفت: برخورد قاطع با سارقان و فروشندگان مواد مخدر توسط پلیس باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر پنجشنبه در دیدار سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بر اهمیت حفظ امنیت مردم تأکید کرد.

وی افزود: ما اقتدار پلیس و سلامت جامعه را می‌خواهیم و باید با توجه به سختی‌ها مشکلات را حل کنیم، برخی مشکلات با تدبیر و عقلانیت قابل حل است و ضرورت دارد مشکلات استان مدیریت شود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مواد مخدر بسیار بد منظر است و متأسفانه جنبه سیاسی پیدا کرده، سرقت و ناامنی برای استان نمود خوبی ندارد و باید اینها درست شود.

علما بیان کرد: قوانین حجاب بر اساس همان قوانین وزارت کشور باشد، با هدایت فرهنگی و کار فرهنگی، همانگونه که خداوند به پیامبر (ص) دستور داده یعنی هم بشارت دهنده باشیم هم نظارت داشته باشیم.

وی ادامه داد: قرآن می‌فرماید با زبان لیّن با مردم حرف بزن! این دستور خدا به پیامبر (ص) برای برخورد با فرعون است و دید و نگاه ما تربیتی باید باشد در کنار آن صلابت و استواری در مدیریت داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: اگر تجربیات را بر اساس مدیریت به کار ببندیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود، گاهی اگر به یک سارق زندگی بدهیم، شغل بدهیم از بسیاری توپ و تفنگ بهتر و مؤثر تر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1220765

مهمترین اخبار ایران و جهان: