نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 11:24

محرومیت زدایی جهادگران فاطمی در ۱۰۰۰ نقطه محروم کشور

ساری- مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: ۱۴ هزار گروه جهادی با ۱۵۰ هزار نفر در سومین رزمایش جهادگران فاطمی برای رفع محرومیت های هزار نقطه محروم در کشور خدمات رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی صبح چهارشنبه در حاشیه سومین رزمایش جهادگران فاطمی با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج سازندگی، رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در کشور برگزار شد.

وی با اظهار اینکه رزمایش سال قبل مورد استقبال قرار گرفته است، افزود: در این رزمایش ۱۴ هزار گروه جهادی ب ا ۱۵۰ هزار نفر در هزار نقطه محروم ۱۲ خدمت را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه نیازمندی‌های مردم شناسایی و هماهنگی برای رفع آن انجام شده است، افزود: این خدمات در تمام طول سال از جمله نوروز و ماه رمضان ادامه دارد.

سردار زهرایی با بیان اینکه مازندران در محرومیت زدایی و فنی در کشور برتر است، افزود: همچنین در حمایت از گروه‌های جهادی نیز رتبه اول را دارد و در مجموع بسیج سازندگی استان جزو استان‌های برتر است.

وی با اشاره به همگرایی بین سپاه، مردم و دولت سبب شده طرح‌های خوبی در استان اجرا شود، گفت: در پی آن هستیم تا اقداماتی شبیه مازندران را در کشور اجرا کنیم .۴

منبع: مهر
شناسه خبر: 1201965

مهمترین اخبار ایران و جهان: