نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 21:09

عرب‌صادق: در این دوره خانه احزاب ایران تعاملات مؤثری با ارکان تصمیم گیر نظام صورت گرفته است

مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران، گفت: در این دوره خانه احزاب ایران تعاملات خوب و مؤثری با ارکان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام صورت گرفته است که آن را شروع یک تحول اساسی در احزاب می یابیم‌.

مهدی عرب صادق مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از تشکیل هفدهمین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران با احمدی، عضو کمیسیون مشترک سیاست‌های کلی نظام از مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: اهم موارد بررسی شده در این نشست، سیاست‌های کلی انتخابات بود و مقرر شد احزاب کشور نسبت به راهبرد تسری سیاست‌های کلی نظام به خطوط اصلی نظام و تبدیل این سیاست‌ها به گفتمان عمومی و نحوه تبیین و اطلاع‌رسانی آن‌ها نظرات خود را به صورت مکتوب به خانه احزاب ایران اعلام کنند.

وی، گلایه منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران و سایر اعضای شورای مرکزی را نسبت به مجلس شورای اسلامی مطرح کرد که متأسفانه نظر خانه احزاب ایران در خصوص قانون انتخابات و سیاست‌گذاری انتخابات گرفته نشده است.

مشاور رسانه‌ای خانه احزاب ایران، افزود: همچنین در این جلسه برخی از اعضای شورای مرکزی نسبت به ضرورت بازنگری و مداقه در قانون احزاب کشور تأکید کردند و وجود احزاب قوی و برآمده از مردم را مقدمه انتخابات در تراز انقلاب اسلامی دانستند و ضمن تشکر از معاونت سیاسی وزارت کشور در همراهی و تعامل خوب با احزاب، بر افزایش حمایت از احزاب تأکید شد.

عرب صادق، رئیس کمیته مطالعات و تحقیقات خانه احزاب ایران در پایان، گفت: در این دوره خانه احزاب ایران تعاملات خوب و مؤثری با ارکان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام صورت گرفته است که آن را شروع یک تحول اساسی در احزاب می‌یابیم‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1214765

مهمترین اخبار ایران و جهان: