نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 10:46

فرمانده انتظامی کرمان در مراسم تشییع شهید یاسر عبدلی: اجازه نمی‌دهیم با هنجارشکنی دل خانواده شهدا به‌درد آید

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اجازه نخواهیم داد کسی با هنجارشکنی دل خانواده شهدا را به‌درد آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، صبح امروز مراسم تشیع پیکر شهید امنیت یاسر عبدلی اظهار کرد: شهیدان در راستای امنیت و حفظ ارزش‌ها جان خود را دفاع کردند و اجازه نخواهیم داد که کسی با هنجارشکنی دل خانواده شهدا را به‌درد آورد.

در این مراسم سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: خدا را شاکریم که نعمت شهادت همچنان شامل دلاورمردان و رزمندگان عرصه نظم و امنیت است.

وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری ابراز داشت: دل بریدن از خواسته‌ها و عواطف، اخلاص، بی‌ادعایی، نماز و عبادت، شجاعت، منطق توام با شجاعت، تدبیر در ماموریت، گذشتن از تعلقات دنیایی از ویژگی شهداست.

ناظری افزود: جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهیم از شهدا بگوییم، الگو سازی کنیم، یاسر عبدلی برای نجات دیگران جان خود را فدا کرد و به آروزی دیرینه خود رسید و مزد سال‌ها مجاهدت خود را گرفت.

وی بیان داشت: یاسر عبدلی با هدف شهادت به سیستان و بلوچستان رفت و پرواز کرد و ابدی شد، شهیدی که ولایت‌مداری او زبانزد عام و خاص هست.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: همه ما آماده هستیم در راستای تامین امنیت و آرامش مردم در اقصی نقاط کشور جان خود را فدا کنیم که این مهم نشان اخلاص و جانفشانی همرزمان نیروی انتظامی است.

ناظری بیان داشت: عزیزان انتظامی در برابر اشرار و‌ افرادی که بخواهند کوچکترین خللی در نظم ایجاد کنند، محکم و ‌مقتدر ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند آنها عرض‌اندامی داشته باشند و با پشتیبانی دستگاه قضایی و همکاری سپاه، بسبج و اطلاعات آنها را به سزای اعمال‌شان خواهیم رساند.

در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: حزن و اندوه ما در این روز افزون شد چون جوانی ولایت‌مدار، غیرت‌مدار و متدین که اهل این دنیا نبود و همواره موذن و قاری نماز جمعه بود را از دست دادیم.

وی ابراز داشت: شهید یاسر عبدلی اهل تواضع و شجاعت بود، با مردم و خانواده با خوبی و مهربانی برخورد می‌کرد و به تمام معنی مخلص، اهل نماز جمعه و جماعت بود.

امام جمعه کوهبنان افزود: یک یاسر از ما گرفتند اما همه ما آماده‌ایم و نیروی انتظامی در تمام صحنه‌ها آماده است، فرزندان، براداران و خانواده شهید با تمام قدرت ایستاده‌اند.

جعفری تاکید کرد: شهید عبدلی مطیع امر ولایت و رهبری بود و همه ما مطیع معظم له هستیم، چون در عصر غیبت قرار داریم لذا همچون شهید آماده‌ایم برای استقرار پرچم جمهوری اسلامی و کشور امام زمان (عج) جان خود را تقدیم کنیم. 

در ادامه مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: شهادت یاسر عبدلی را به همگان تسلیت می‌گویم من حامل پیام وزیر و استاندار دیار کریمان هستم، امروز افتخاری بر افتخارات خانواده عبدلی در شهرستان کوهبنان افزوده شد.

وی بیان داشت: فرزندان شهید یاسر عبدلی جای وی را پر خواهند کرد و باعث عزت و افتخار ایران اسلامی خواهند شد.

فرماندار کوهبنان با استناد به کلام شهید آوینی گفت: ما وارثان انبیای الهی هستیم، زندگی و دنیا قفس است، اما شهادت زیباست و چه خوب است که سرانجام زندگی ما شهادت در راه خدا باشد.  

به گزارش فارس مراسم تشیع پیکر شهید امنیت یاسر عبدلی در کوهبنان با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، معاون استاندار، فرماندار، امام جمعه کوهبنان ، فرماندهان نظامی و انتظامی سیستان و بلوچستان، کرمان و شهرستان‌های کوهبنان، زرند و راور، بهاباد و بافق، علما و روحانیون، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1215621

مهمترین اخبار ایران و جهان: