نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 16:33

مشکل فراجا در شرق استان تهران وجود سلاح های غیر مجاز است

ورامین- جانشین فراجا کل کشور گفت: مشکل فراجا در شرق استان تهران وجود سلاح های غیر مجاز است گفت:باید هر چه سریع‌تر این سلاح‌ها جمع آوری و ساماندهی شود یا به فراجا تحویل داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی پیش از ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران که با حضور مسئولان برگزار شد با اشاره به اینکه دیار ۱۵ خرداد در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و مؤثری داشته است اظهار داشت: مردم دیار ۱۵ خرداد الگوی مناسب برای کشور هستند.

رضایی با اشاره به اینکه در شرق استان تهران حدود دو و نیم میلیون نفر جمعیت سکونت دارند افزود: مشکل فراجا در شرق استان تهران وجود سلاح‌های غیر مجاز است و باید هر چه سریع‌تر این سلاح‌ها جمع آوری شود، یا ساماندهی شود یا به فراجا تحویل داده شود و از مردم می‌خواهیم در این مسیر پلیس را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه در کنار مردم شریف کشور بیش از ۵۰۰ هزار نفر اتباع نیز در شرق استان تهران به عنوان مهمان سکونت دارند گفت: این عزیزان باید از قوانین کشور تبعیت کنند.

جانشین فراجا کل کشور با تاکید بر اینکه باید نگهبانان محله در شهرستان‌ها فعال شوند بیان داشت: فعال کردن نگهبان محله در کاهش سرقت، جرم و جنایت تأثیر بسزایی دارد و از فرماندار و فرماندهان نظامی و فراجا می‌خواهیم این موضوع را در دستور کار قرار دهید تا نگهبان محله در شهرستان‌ها قوت بگیرد.

رضایی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌ها فراجا در این منطقه سرقت است عنوان داشت: اقدامات خوبی در کاهش سرقت صورت گرفته و نیازمند برنامه‌ریزی بهتر برای به حداقل رساند سرقت‌ها هستیم.

وی در پایان گفت: سردار دلاور القاصی مهر از نیروها جوان و انقلابی هست، در حوزه کاری نیز کارنامه درخشانی دارد و موفقیت‌های زیادی در حوزه کاری در استان ایلام داشته و پله‌های ترقی را به خوبی طی کرده که امیدواریم در شرق استان تهران نیز موفق باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214021

مهمترین اخبار ایران و جهان: