نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 21:40

جذب سرمایه گذاری خارجی حاولویت اتاق بازرگانی زنجان است

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: فراهم کردن زمینه حضور و جذب سرمایه گذاران خارجی در استان اولویت مدیران اتاق بازرگانی زنجان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد یوسفی اصل روز دوشنبه در جلسه مشترک با سرمایه گذاران چینی با تأکید بر اینکه اتاق بازرگانی زنجان در کنار سرمایه گذاران خارجی و داخلی است، افزود: در همین راستا مشکلات سرمایه گذاران در بخش های مختلف از سوی اتاق بازرگانی استان مجدانه پیگیری می شود.

وی با اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی اتاق بازرگانی زنجان برای پیشبرد اهداف و برنامه های سرمایه گذاران در استان، تصریح کرد: با شروع به کار دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان، مباحث و موضوعات مرتبط با بخش خارجی سرمایه گذاران از امور کنسولی و دیگر موارد با همکاری مشترک اتاق زنجان با سرعت پیگیری می شود.

یوسفی اصل با بیان اینکه در استان زنجان همه مسئولان پای کار هستند و حمایت از سرمایه گذار به صورت جدی در دستور کار مدیریت استان و اتاق بازرگانی زنجان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد سرمایه‌گذاری‌ها در کشور رو به افزایش است و سرمایه‌گذاران خارجی از کشورهای ترکیه و عربی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: اتاق بازرگانی زنجان با همکاری دفتر وزارت امور خارجه زمینه حضور سرمایه گذاران و تجار و همچنین تسهیل امور آنها در حوزه سرمایه گذاری را پیگیری خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری از اولویت های کشور است، گفت: رویکرد استان نیز حمایت از سرمایه گذاران است و برداشتن موانع حوزه سرمایه‌گذاری با جدیت پیگیری می‌شود و اتاق زنجان نیز در همه بخش‌ها پیگیر حل مشکلات سرمایه گذاران است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214721

مهمترین اخبار ایران و جهان: