نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 12:25

پنج هزار زائر از زنجان به مرقد مطهر امام راحل اعزام خواهند شد

زنجان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: در موضوع اعزام زائران نیز طبق پیش‌بینی انجام شده امسال حدود پنج هزار زائر از زنجان به مرقد مطهر امام راحل اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی ناصر ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد، گفت: مسیری که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی رفته است برای جمهوری اسلامی موفقیت‌آمیز خواهد بود و این درحالی است که دشمن به دنبال تخریب امام راحل و تطهیر نظام شاهنشاهی است.

وی با اشاره به پیروی از راه امام راحل و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با شناخت بهتر این شخصیت برجسته، افزود: به همان اندازه دشمن به دنبال تخریب چهره امام (ره) و تطهیر عملکرد نظام شاهنشاهی است.

ناصر ادامه داد: مراسم ارتحال امام راحل در امامزاده سید ابراهیم زنجان با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام حاجتی امام جمعه اهواز خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان با بیان اینکه اعزام زئران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) و برگزاری مراسم در سایر مساجد از دیگر برنامه‌ها برای ایام است‌، گفت: در موضوع اعزام زائران نیز طبق پیش‌بینی انجام شده امسال حدود پنج هزار زائر از زنجان به مرقد مطهر امام راحل اعزام خواهند شد.

ناصر افزود: ۱۴ و ۱۵ خرداد مصداق ایام‌الله است از این رو انتظار می‌رود حتی در جلسات هماهنگی این ایام، مدیران با دغدغه بیشتری حضور یابند و احساس وظیفه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: انجام برنامه‌های تبیینی، برگزاری مسابقه با مضمون وصیت‌نامه امام راحل، معرفی شخصیت امام در رسانه‌ها از مسائل و مباحثی است که در جهاد تبیین مورد توجه خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1248965

مهمترین اخبار ایران و جهان: