نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 12:44

قرقبان منابع طبیعی خراسان جنوبی زخمی شد

بیرجند- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قاین گفت:قرقبان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قائن مورد ضرب و شتم سودجویان به عرصه های منابع طبیعی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد گلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأمور یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان قاین در حین گشت‌زنی در منطقه قرق دشت اسفدن پس از تذکر به سودجویان و زمین خواران متخلف مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی درباره حادثه رخ داده برای این قرق‌بان افزود: محمدرضا جانی بالفروش مأمور یگان حفاظت منابع طبیعی در حین گشت‌زنی در منطقه قرق دشت اسفدن پس از تذکر به فرد سودجو مورد ضرب و شتم وی قرار گرفت و از ناحیه سر، چشم و دست مجروح و برای انجام درمان به بیمارستان زیرکوه منتقل شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قاین بیا کرد: این حادثه زمانی رخ داد که جنگلبان قرق از ورود احشام به محدوده قرق تذکر و جلوگیری کرده است، اما فرد متخلف در پاسخ به این تذکر با همکاری دو فرد ناشناس دیگر به جنگلبان حمله کردند.

گلی ادامه داد: سودجویان با ضربات چوب نیروی یگان منابع طبیعی را مجروح کرده و پس از ضرب و شتم متواری شدند. ولی یکی از آنان توسط مأمور منابع طبیعی شناسایی شده است.
پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قائن از دستگاه قضائی و نیروی انتظامی خواست با این اداره همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند تا افراد به خود اجازه تمرد از قانون را ندهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235165

مهمترین اخبار ایران و جهان: