نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 15:39

دوره داوری درجه ۳ فوتسال در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- رئیس دپارتمان داوری هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: دوره داوری درجه سه فوتبال دوم تا پنج خرداد خرداد ماه به مدت چها رروز در اردبیل برگزار می‌شود.

سیدیعقوب حجتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره در سالن رضازاده اردبیل انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره مدرّسانی از فدراسیون فوتبال حضور خواهند داشت و آموزش‌های لازم این دوره به داوران شرکت کننده ارائه می‌شود.

رئیس دپارتمان داوری هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: در این دوره شرکت کنندگان از شهرستان‌های مختلف استان حضور خواهند داشت که از قبل این امر اطلاع رسانی شده بود و نفرات واجد شرایط برای حضور در این دوره انتخاب شده بودند.

حجتی اضافه کرد: این دوره داوری با مجوز فدراسیون فوتبال و زیر نظر هیأت فوتبال استان برگزار می‌شود که برای حضور در این دوره استقبال بسیار خوبی شده است.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این دوره بعد از قبولی در آزمون‌های دانش داوری و آمادگی جسمانی مدارک داوری درجه سه را دریافت می‌کنند، ادامه داد: یکی از اولویت‌های اساسی دپارتمان داوری هیأت فوتبال استان و رئیس هیأت فوتبال استان استعدادیابی داوران در استان است و در این راستا برنامه ریزی خوب صورت گرفته است.

حجتی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های استعدادیابی و دانش افزایی داوران در این راستا در استان مبنای کار قرار گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1233465

مهمترین اخبار ایران و جهان: