نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 13:28

موبایل قاپ حرفه ای در قرچک دستگیر شد

قرچک- فرمانده انتظامی قرچک از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای و کشف ۵ فقره سرقت موبایل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله طهماسیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت موبایل در خیابان‌ها و معابر اصلی شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تکمیلی موفق به شناسایی هویت سارق و مخفیگاه وی واقع در منبع آب شهرستان قرچک شدند که طی هماهنگی با مقام قضائی و انجام یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و تعداد سه دستگاه انواع گوشی تلفن همراه کشف شد که سارق به هویت معلوم در مواجهه با ارائه ادله و مستندات موجود توسط مأموران به پنج فقره سرقت تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال در این شهرستان اعتراف کرد.

طهماسیان در ادامه بیان داشت: مأموران تجسس کلانتری ۱۱ مرکزی پس از تحقیقات لازم و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در پایان عنوان داشت: شهروندان مراقبت بیشتری هنگام استفاده از تلفن همراه و کیف خود در خیابان‌ها و معابر داشته و از نگهداری عکس و تصاویر خصوصی در حافظه گوشی خود خودداری کنند زیرا در صورت مفقود شدن گوشی و یا سرقت آن احتمال سو استفاده توسط مجرمان متصور است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1230021

مهمترین اخبار ایران و جهان: