نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 09:30

تکریم از معلمان باید به جریان فرهنگی تبدیل شود

کرج- مشاور امور بانوان در وزارت آموزش و پرورش گفت: تکریم از معلمان باید به جریان فرهنگی تبدیل شود چون معلم با انگیزه و عشق کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رابعه امامی رضوی شامگاه یکشنبه در آئین تکریم از معلمان نمونه استان البرز که در اردوگاه شهید باهنر کرج برگزار شد، با بیان اینکه تکریم از معلمان باید به جریان فرهنگی تبدیل شود چون معلم با انگیزه و عشق کار می‌کند، افزود: معلم با شوق زندگی می‌کند و با عشق در کلاس حاضر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به جایگاه و شأن معلم در جامعه سخنان ارزشمندی فرمودند، عنوان کرد: برای تکریم از معلمان باید جریان سازی و فرهنگ سازی اتفاق بیفتد.

مشاور امور بانوان در وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: کلاس محراب معلم است و معلم برای ورود به آن وضو می‌گیرد و تزکیه می‌کند.

امامی رضوی با بیان اینکه معلم نقشش اثر گذار است، عنوان کرد: اثر گذاری معلم را می‌توان با مأمور شدن آن در دیگر دستگاه‌های اداری دید که چگونه با شور و برنامه کارها را پیش می‌برند.

وی ادامه داد: کار رتبه بندی کار سنگینی بود که از پس آن بر آمدیم و کم لطفی‌هایی شد که به کام من و شما تلخ گردد.

مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: تکریم از معلمان باید به جریان فرهنگی تبدیل شود تا جایگاه معلم در جامعه پررنگ دیده شود.

وی گفت: تکریم از معلمان باید به جریان فرهنگی تبدیل شود چون معلم با انگیزه و عشق کار می‌کند.

رضوی با بیان اینکه معلم با شوق زندگی می‌کند، اظهار کرد: معلمان الگوهای جامعه هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1193165

مهمترین اخبار ایران و جهان: