نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 22:55

توسعه پایدار با مشارکت زنان محقق می‌شود

بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه زنان در کنار نقش اجتماعی، قوام دهنده اصلی خانواده هستند گفت: توسعه پایدار با مشارکت زنان محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان عصر شنبه در آئین تجلیل از بانوان مدیر دستگاه‌های اجرایی و اداری استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن اظهار داشت: اینگونه نشست‌ها بهانه‌ای برای قدردانی از زحمات، تلاش‌ها و مجاهدت‌های قشر بزرگ و فرهیخته بانوان جامعه است که در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری نقش تأثیرگذاری دارند.

وی با تشریح جایگاه زن در اجتماع و جامعه اسلامی افزود: امروز در اطراف خود که می‌نگریم جز ایثار، مهر، عطوفت و مهربانی بانوان در خانواده و جامعه نمی‌بینیم و به وجود همه آنها می‌بالیم.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی طرح آمایش سرزمین ۵۰ درصد جمعیت جوامع را بانوان تشکیل می‌دهند و این در حالی است که این بانوان بر نقش ۵۰ درصد دیگر جامعه تأثیر مهمی دارند و جامعه تأثیر پذیری شگرفی از حضور گرانقدر بانوان دارد.

 توسعه پایدار با مشارکت زنان محقق می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه زنان در کنار نقش اجتماعی، قوام دهنده اصلی خانواده هستند گفت: توسعه پایدار با مشارکت زنان محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه این مادران و بانوان جامعه هستند که از تمام وجود خود برای رشد و ارتقا جامعه ایثار می‌کنند بیان کرد: زنان در همه سطوح جامعه نقش اثرگذار و مهمی ایفا می‌کند که درخور تحسین است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 977321

مهمترین اخبار ایران و جهان: