نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 18:14

تخریب ۵۷ مورد ساخت وساز غیرمجاز در اسلامشهر

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اسلانشهر از تخریب ۵۷ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمدخجسته کیا سرپرست جهاد کشاورزی اسلامشهر، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهارکرد: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی، استمرار تولید و در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، امروز در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر با حکم قضایی ۵۷ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان تخریب و  قلع و قمع شد.

وی گفت: با تخریب این ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی که عمدتا با دیوار کشی و احداث بنا و سوله انجام شده بود، قریب به ۱۲ هزار متر مربع اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

سرپرست جهادکشاورزی شهرستان اسلامشهر با اشاره به نقش مردم در حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و سرمایه‌های ملی و محیط زیست، بیان کرد: از شهروندان عزیز و کسانی که دغدغه حفظ منابع طبیعی سرمایه های ملی را دارند، تقاضا می‌کنم  تاهرگونه اطلاع و خبری که از تغییر کابری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی منطقه دارند، را با سامانه 131 به این مدیریت اطلاع دهند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت حفاظت از اراضی کشاورزی منطقه، خاطرنشان کرد: مالکین اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی خود می‌توانند برای دریافت مشاوره و مجوز به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 963565

مهمترین اخبار ایران و جهان: