نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 18:58

تکلیف حسابرس رامجمع مشخص می کند/ به تاج حق انتخاب سرمربی دادیم

سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: : حسابرس فدراسیون اعلام انصراف کرده است. این موضوع هم در مجمع بعدی به رأی گیری گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یک روز پس از برگزاری جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بخش دیگری از مسائل مهم مربوط به تصمیم گیر در حوزه‌های مالی از سوی احسان اصلی به عنوان سخنگوی هیأت رئیسه منتشر شد.

اصولی ابتدا درباره تغییر وضعیت حسابرس فدراسیون فوتبال گفت: حسابرس فدراسیون اعلام انصراف کرده است. این موضوع هم در مجمع بعدی به رأی گیری گذاشته خواهد شد. با مصوبه مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال در هشتم بهمن ماه این موضوع هم رأی گیری می‌شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: مجمع دوم ۲۷ اسفند ماه تصویب شد که در آن جلسه بعد از اینکه کمیته مستقل حسابرسی فدراسیون فوتبال تشکیل شد صورت‌های مالی که توسط خزانه دار فدراسیون تهیه شده بود در همین تاریخ به رأی گذاری مجمع گذاشته خواهد شد تا تصویب نهایی شود. احتمال دارد هر دو مجمع به شکل مجازی برگزار شود چون بعد از فراگیری کرونا تجربه برگزاری مجمع غیر حضوری را در فدراسیون فوتبال داشتیم. فیفا و AFC هم به همین شکل مجامع خود را برگزار می‌کنند. مجمع هشتم بهمن را تشکیل خواهیم داد. این مهم‌ترین مصوبه جلسه روز گذشته بود.

اصولی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان تاکید کرد: در خصوص تیم‌های ملی بانوان هم دپارتمان بانوان نظراتی را مطرح کردند. اعضای هیأت رئیسه نقطه نظرات خود را مطرح کردند. رزومه‌ها و مسائل فنی مطرح شد. مقرر شد با توجه به زمان اندکی که داریم مصوب شد رئیس فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم گیری کند.

سخنگوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: دو مورد هم آئین نامه مالی و معاملاتی بود که بخشی از آن مورد گفتگو قرار گرفت. همچنین پاداش‌های فدراسیون فوتبال که شامل همه تیم‌ها می‌شود به جلسه بعدی موکول شد. همچنین اصلاح درخواست هیأت‌های استانی با درخواست کمیته استان‌ها از دستور خارج شد و مجددا در دستور کار در جلسه بعدی قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 955421

مهمترین اخبار ایران و جهان: