نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 17:08

مه غلیظ و بارش برف در محورهای مواصلاتی استان اصفهان/امداد رسانی به 700 خودروی گرفتار در برف

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از صبح امروز گردنه ملا احمد، محور نطنز و محور اردستان با مه غلیظ همراه بوده و در سایر محورهای استان نیز بارش برف گزارش شده است که به رانندگان در خصوص کاهش دید و لغزنده بودن جاده‌ها هشدار می دهیم.

اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از صبح امروز گردنه ملا احمد، محور نطنز و محور اردستان با مه غلیظ همراه بوده و در سایر محورهای استان نیز بارش برف گزارش شده است که به رانندگان در خصوص کاهش دید و لغزنده بودن جاده‌ها هشدار می‌دهیم و با توجه به کاهش دید و لغزنده بودن جاده‌های استان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی افزود: هم اکنون تمامی محورهای اصلی و فرعی و جاده‌های روستایی استان اصفهان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد، اما عبور و مرور در جاده‌های کوهستانی استان اصفهان مانند گردنه پشته به یاسوج، گردنه نیه، محور دامنه به الیگودرز، گردنه قرقچی و گردنه ظفرقند فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

زارع بیان کرد: طی شبانه روز گذشته تعدادی زیادی خودرو به علت همراه نداشتن زنجیر چرخ در جاده مانده و امکان تردد نداشتند که در این خصوص تاکید می‌کنم رانندگانی که برابر ضرورت قصد تردد در جاده‌های کوهستانی و عبور از گردنه‌ها را دارند، حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان به خدمت‌رسانی مأموران پلیس راه در جاده‌های برفی استان اشاره کرد و گفت: در همین رابطه نیروهای پلیس راه طی ۴۸ ساعت گذشته به حدود ۷۰۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 970965

مهمترین اخبار ایران و جهان: