نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 15:38

برگزاری مسابقه لیگ سرود در تویسرکان

همدان-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: اولین مسابقه لیگ سرود ویژه در شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

حجت الاسلام سبحان جامه بزرگ در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این مسابقه در ٢ مرحله مجازی و حضوری برگزار خواهد شد افزود: بخش های مسابقه شامل تولیدی و تقلیدی است و در رشته های سرود همگانی، اجرای پاتوقی و بخش رقابتی انجام خواهد شد.

وی در ادامه از موضوعات این مسابقه نام برد و خاطرنشان کرد: موضوع اصلی شامل اهل بیت علیهم السلام و موضوعات ویژه شامل انتظار و امام زمان عجل الله تعالی فرجه، شهید حاج قاسم سلیمانی، شعار سال ١۴٠١، ایران و تویسرکان است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در ادامه با بیان اینکه جشنواره سرود ویژه شهرستان تویسرکان است و هر گروه میتواند در بخش اصلی دو اثر و در بخش ویژه یک اثر ارسال کند افزود: تعداد اعضای هر گروه حداکثر ١۵ نفر، با مربی و سرپرست ١٧ نفر باشد همچنین گروه های سرود حتماً بایستی آثار خود را با گویش فارسی ارائه کنند.

حجت الاسلام جامه بزرگ یادآورشد: استفاده از مربی فنی و سرپرست آقا برای گروه های سرود دختران ممنوع است و شرکت در سه پخش آزاد خواهد بود و گروه ها آثار خود را به صورت افقی و زنده ضبط کنند و بفرستند.

وی در ادامه مطالب خود با بیان اینکه در بخش آثار تولیدی، دبیرخانه‌ی لیگ ارسال کننده اثر را تولید کننده و صاحب اثرتلقی می کند خاطرنشان کرد: در صورت اثبات خلاف این مورد سرود از مسابقات حذف می شود.

رییس اداره تبلیغات تویسرکان در پایان با بیان اینکه آثار تولیدی از امتیاز ویژه برخوردار می شوند یادآور شد: ثبت نام و ارسال اثر از طریق نرم افزارهای ایتا، شاد، روبیکا و سروش به نشانی admin_tuy@ امکان پذیر خواهد بود و مهلت ارسال آثار تا ۱۶ بهمن ماه سال جاری است همچنین تاریخ برگزاری مسابقه حضوری از ۱۹ بهمن ماه تا ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1005265

مهمترین اخبار ایران و جهان: