نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 23:18

اجرای طرح نخلستان با هدف آموزش دانشجویان جهت ورود به بازار کار

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از اجرای طرح نخلستان با هدف آموزش دانشجویان برای ورود به بازار کار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی حسین شهریور معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در آیین تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم سازمان آموزش فنی و حرفه ای ایلام به طرح نخلستان اشاره کرد و گفت: این طرح دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و سربازان را دربر می‌گیرد.

وی افزود: این گروه های هدف در قالب ۱۲۳۷ استاندارد آموزشی این فرصت را دارند که بین ۳۰ تا ۱۸۰ ساعت آموزش ببینید.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: هدف از طرح های فوق این است گروه های ذکر شده بتوانند به راحتی وارد بازار کار شده و کسب کار های مد نظر خود را راه اندازی کنند.

این مقام مسئول ظرفیت ها در حوزه صنعت نفت و گاز را مهم برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت های صنعت نفت و گاز و نیازمند بودن نیروی های متخصص در این حوزه، طی امضای تفاهم نامه با وزارت نفت، شرکت ملی گاز ایران و شرکت های پتروشیمی، ۲۰۰ استاندارد  آموزشی در ۶ رشته مختلف ازجمله جوشکاری، برق صنعتی و … ارائه خواهد شد.

شهریور در پایان خاطر نشان کرد: در استان ایلام نیز در این رابطه تفاهم نامه سه جانبه تهیه شده که به زودی امضا خواهد شد، امیدواریم بتوانیم از ظرفیت این تفاهم نامه جهت ارتقا مهارت آموزشی جوانان این خطه از میهن عزیزمان مثمر ثمر باشد.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 941421

مهمترین اخبار ایران و جهان: