نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 00:18

کدام مدارس آذربایجان شرقی 11 بهمن تعطیل هستند

بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر موجب تعطیلی مدارس در برخی از شهرستان‌های آذربایجان شرقی در یازدهم بهمن شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه کلیبر، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

 مدارس چاراویماق

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه چاراویماق، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمام مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به شکل غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد. 

بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعداد های درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد شد.
 

صوفیان

با توجه به برودت هوا و یخبندان مدارس در بخش رودقات منطقه صوفیان روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.

با توجه به برودت هوا و یخبندان در منطقه صوفیان فعالیت آموزشی مدارس شهری و سایر مدارس روستایی در کلیه مقاطع تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

شبستر 

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه #شبستر، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

اسکو

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس روستایی شهرستان اسکو (روستاهای دهستان گنبرف و روستاهای اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان) سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس روستاهای مذکور در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی شاد خواهد بود‌.

بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعداد های درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد شد.
 

تسوج 

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه تسوج، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

پایان پیام/
  

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1008921

مهمترین اخبار ایران و جهان: