نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 17:58

بهمن گیر بودن محور خلخال – پونل علت بسته بودن این مسیر است

اردبیل - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: علت مسدود بودن محور خخال – پونل بهمن گیر بودن این مسیر است که در زمستان احتمال بروز حوادث را بالا برده است.

کلیم الله وثوقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همه ساله و با آغاز بارش‌های پاییزی و زمستانی محور پونل – خلخال مسدود می‌شود تا شاهد بروز حوادث تلخ و ناگوار در این حوادث نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال دیرتر از سال‌های گذشته و با بارش اولین برف زمستانی این محور صعب العبور را مسدود کردیم تا از هر دو طرف هم استان گیلان و هم اردبیل امکان تردد وجود نداشته باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: با هماهنگی مسئولان استان گیلان محور پونل – خلخال مسدود شد و این کار تا بهار سال آینده ادامه خواهد داشت تا شاهد بروز حوادث ناگوار در این محور مواصلاتی نباشیم.

وثوقی بیان کرد: با بسته شدن این مسیر محور خلخال – اسالم به عنوان محور جایگزین انتخاب شده تا از امروز تردد به سمت استان گیلان از این راه ارتباطی مطمئن انجام شود.

وی گفت: همکاران ما در قالب طرح زمستانی در ۲۳ نقطه حادثه خیز در محورها و مناطق صعب العبور حضور دارند تا با تلاش ۹۵ اکیپ راهداری خدماتی را به مسافران و رانندگان در محورهای مواصلاتی ارائه کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: در طرح زمستانی راهداری استان اردبیل با همراهی ۴۰۰ پرسنل و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین خدماتی را به هموطنان ارائه می‌کنیم تا در ترددهای جاده‌ای مشکلی نداشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 961321

مهمترین اخبار ایران و جهان: