نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 16:51

ملت ایران در همه عرصه ها پشتیبان ولایت فقیه هستند

اراک- امام جمعه اراک با اشاره به اینکه ملت ایران در همه عرصه ها پشتیبان ولایت فقیه هستند، گفت: توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن نمی‌تواند مردم را از مسیر شهدا و رهبری جدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز جمعه در راهپیمایی نهم دیماه با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند و باور کنند ملت ایران در عرصه‌های مختلف همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند بنابراین توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن نمی‌تواند مردم را از مسیر شهدا و رهبری جدا کند.

وی افزود: تا به امروز هر اقدامی که مخالف ارزشهای نظام بوده از سوی مردم ولایتمدار سرکوب و خنثی شده در جریان فتنه ۸۸، ملت با بصیرت ایران اسلامی نشان دادند با وحدت و یکپارچگی می‌توان توطئه‌های دشمن را خنثی و در مقابل آنها ایستادگی کرد.

امام جمعه اراک با اشاره به نهم دی ماه و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: روز بصیرت ملت ایران تا ابد در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید و دشمنان این مرز و بوم بدانند که مردم ایران زمین راهشان را با اقتدار و آگاهی انتخاب کرده‌اند و تحت هر شرایطی پشتیبان اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: مهم‌ترین پیام شرکت مردم در راهپیمایی نهم دی‌ماه سال ۸۸ بیعت دائمی و با بصیرت بود با ولایت فقیه بود و دشمنان در این روز فهمیدند که بنیان انقلاب اسلامی در ایران به برکت وجود ولایت فقیه، شهدا و ملت بصیر و هوشیار مستحکم است تحت هیچ شرایطی تسلیم یاوه گوی دشمنان نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در نهم دی ماه سال ۸۸، با الهام از هدایت الهی با حضوری به هنگام و و بصیرت انقلابی یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین فتنه‌های علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی و دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 944165

مهمترین اخبار ایران و جهان: