نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 11:37

راه نمازگاه -ارم تعریض می‌شود/ پیگیری تعیین تکلیف سند اراضی آبپخش

بوشهر- نمایده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری تعیین تکلیف سند اراضی آبپخش گفت: راه نمازگاه -ارم تعریض می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صدور سند اراضی یکی از مهمترین مطالبات مردم آب‌پخش است که از دهه‌ها پیش مطرح بوده است و با جدیت پیگیر رفع مشکل مردم هستیم.

وی اضافه کرد: با مدیرکل و مشاور عالی سازمان ثبت اسناد در مورد آخرین وضعیت تعیین تکلیف اسناد اراضی و املاک مردم آب‌پخش و برخی نقاط دیگر دشتستان گفت‌وگو کرده و موضوع را پیگیری کردم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مورد رفع این مشکل گزارشی از ابتدا تا به امروز ارائه دادند و با همه توان به میدان آمده‌اند تا این مشکل را حل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در گفت‌وگو با رئیس کل دادگستری استان بوشهر و همچنین رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع تعیین تکلیف اراضی و املاک مردم آب‌پخش و برخی نقاط دیگر دشتستان بررسی و پیگیری شد.

رضایی با تقدیر از تلاش و همکاری مسئولان برای رفع مشکل سند اراضی مردم، تصریح کرد: در دوره جدید همت مضاعفی برای حل مشکل مردم مشاهده می‌شود که امیدوارکننده است.

وی بیان کرد: در گفتگو با معاون فنی سازمان راهداری در مورد تعریض و بهسازی راه نمازگاه -ارم به توافق رسیدیم، کار را از راهداری استان و فرماندار و نیز وزارت نفت دنبال کردم و در نهایت مقرر شد که این پروژه با مشارکت سازمان راهداری، استان و شهرستان و نیز با کمک وزارت نفت شروع شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اجرای این پروژه را مطالبه بحق مردم خواند و افزود: امیدوارم که این همکاری مشترک موجب حل مشکل کهنه راه غیراستاندارد نمازگاه شود.

وی از پیگیری پروژه تعریض و بهسازی راه سعدآباد – وحدتیه خبر داد و بیان کرد: مدیرکل راهداری خبر داد که پروژه مجدداً فعال شده است وهمه باید کمک کنیم تا این پروژه در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 977821

مهمترین اخبار ایران و جهان: