نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 16:21

دسترسی نظرآباد به بزرگراه غدیر تسهیل شود

امام جمعه نظر آباد گفت: شهرستان نظرآباد به منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی به بزرگراه غدیر متصل شود.

به گزارش  خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان نظرآباد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان که با حضور مردم ولایی و انقلابی در مصلای امام‌خمینی (ره) برگزار شد، گفت: سیزده آبان به‌دلیل پوشش سه مقطع خاص و سه حادثه مهم تاریخی در حماسه استکبارستیزی ملت با بصیرت ایران اسلامی در سال‌های ۴۳، ۵۷ و ۵۸ از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخورداراست.

امام جمعه نظرآباد اضافه کرد: یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه‌ها، ایثارها و فداکاری‌های دانش آموزان است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، زمینه‌ساز بزرگ‌ترین جریان در خنثی‌سازی اهداف استکباری آمریکا گردید و سد محکمی را در برابر نظام سلطه شیطان بزرگ و طاغوت اکبر به وجود آورد.

خطیب نماز جمعه نظرآباد اضافه کرد: اهداف مشخص و روشن امام خمینی «ره»، مبارزه جدى و بى‌امان با اسرائیل غاصب بود.

امام جمعه نظرآباد یادآور شد: در حقیقت امام بزرگوارِ ما در این نهضت عظیمی که در کشورمان و در جهان اسلام به‌وجود آوردند، دو پرچم را بلند کردند و برافراشته نگاه داشتند: یک پرچم عبارت است از پرچم احیاء اسلام؛ پرچم دوم، پرچم عزت و سربلندی ایران و ایرانی.

محمدی تصریح کرد: همه آزادیخواهان جهان در همه قاره‌ها در قلب اروپا و آمریکا! با فریاد زنده باد فلسطین! مرگ براسراییل! در دفاع از فلسطین به خیابان‌ها آمده اند.

وی اضافه کرد: ایجاد دسترسی شهرستان نظر آباد به بزرگراه غدیر موجب رونق اقتصادی، تسهیل در تردد کامیون‌ها به شهرک‌های صنعتی  شهرستان خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559865

مهمترین اخبار ایران و جهان: