نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 20:20

سردار شاهوارپور: فرهنگ جهادی در بین جوانان نهادینه شده است

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: امروز فرهنگ کار جهادی در بین جوانان ما نهادینه شده است و گروه‌های جهادی تا کنون مجاهدت‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی انجام داده‌اند.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز دانشجویان، طلاب و بسیجیان دلاور استان خوزستان به صورت داوطلبانه در عرصه‌ی اقدامات جهادی و کمک به مردم در تمامی نقاط استان در حال خدمت‌رسانی هستند. 

وی با اشاره به اهمیت کار جهادی در جامعه ادامه داد: در دوران شیوع کرونا این عزیزان به صورت شبانه‌روزی به کمک مردم شتافتند و در بخش‌هایی نظیر واکسیناسیون و رسیدگی به وضعیت بیماران از هیچ تلاش دریغ نکردند. 

سردار شاهوارپور افزود: در جریان حوادثی نظیر سیل و زلزله نیز گروه‌های جهادی به میدان آمدند و امروز نیز در نقاط صعب‌العبور در حوزه‌های آبرسانی و تعمیر منازل و در سایر مواردی که مردم نیاز به کمک دارند این گروه‌ها به صورت داوطلبانه در مناطق محروم خدمت می‌کنند که جای تقدیر دارد. 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان با بیان اینکه گروه‌های جهادی گمنام هستند، یادآور شد: فرهنگ جهادی در بین جوانان ما نهادینه شده است و این گروه‌ها تا کنون مجاهدت‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی انجام داده‌اند که نمونه‌ی بارز آن حضور این جوانان در جبهه حق علیه باطل است. 

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553465

مهمترین اخبار ایران و جهان: